Sunday, February 26, 2012

Bila anak bujang aku dah pandai beraksi di Webcam......

Haiiii..anak-anak zaman sekarang advance in everything..tak tau la aku..
yg anak bujang sulung aku ni sekarang pantang dok depan lappy,
mesti berangan beraksi sendirian di depan webcam...

Nape x caye??..aku dah lama dah perhatikan..

Lepas beraksi depan webcam ..dia mmg x delete pic yg diambil tu..maka penuh la dalam folder aku ni gn gambo dia beraksi..ntah mcam2 paten pose dia..hehehhe..kalo korang nngok mmg kelako..tp byk dah aku delete sbb buat menyemak je dalam lappy aku ni...

Dah lama baru teringat nk upload dlm blog aku...ye la kan blog aku ni dedicated to anank2 aku, ape aktiviti dan kerenah dia orang bertiga..


yg si adik tu dah terlentang tido..si abang ni kemain lagi beraksi..
tu makne nyer time ni da malam buta.....


peace yo!!!!...


yo..i'm in da house.....


erm..ensem x saye????...erm sabo je abang oitttt....



sekian entri tuk ari ni....

saya x kemana-mana ari ni so maybe kurang la entri tuk ank2 saya...


erm sebenrnye smlm kami ke Library Jalan Yahya Awal, Johor Bahru,

ingat nk upload pic masa kat sana, tp pic yg diambil x berapa cantik so next time ye

saya upload entry pasal Libabry Jalan Yahya Awal, kat sana bukan aje ada library

tapi ada mini pusat sains petronas, part ni yg paling ank2 aku suke..part yg kt library tu hehehehe... paham2 aje la kan...ank2 aku ni hyper.....ngeeehhhhhhhhh......sekiannn..................

No comments: