Saturday, June 15, 2013

Indoor Water Park Kids Zone @ Plaza Sentosa,JB

Cuti sekolah ni macam biasa la, aku x kemana - mana, just berjalan dalam kawasan je...sebabnyer, aku gn walid dia bz, so during cuti sekolah ni, towards weekend je aku ada masa dengan anak2...since nak jalan jauh pun x sempat dah, so aku just bawak ank2 gi mandi manda kat Indoor Theme Park kat tengah Bandaraya Johor Bahru, seingat aku masa first time dia bukak free tu masuk, since dah lama x pergi, tup tup sekali masuk RM5.oo per children per entry,...heheh ok la...mana ada bende free kat dunia ni kan.....nak masuk toilet pun kene bayo maaa....
 
 

Dah penat bermain, lebih kurang 4 jam aku biarkan diorang berendam + bermain dalam tu, then tiba masa nak balik, Kalau dah berendam cam badak air lelama kat kolam tu, kompem la rasa lapo kan, lepas je sesiap bersihkan diri, kami pun terus meluncur ke PIZZA HUT, JUSCO Tebrau, heheh punye la jauh dari Taman Sentosa ke Jusco Tebrau City..hehhehe..ada motif tu gi sana...motif apa lagi, motif nak cuci mata la..lepas diorang kenyang makan, so si ibu ni leh ler gi windoq shopping, this time turn diorang pulak ikut rentak Ibunya, 3 hero ni ok je, diorang ikut je, sebab kehendak nak mandi manda dah tercapai lagipun depa dah kenyang kan...heheheheh :p



No comments: