Sunday, March 13, 2011

JOM HEBOH TV3 @ DANGA BAY

RE:BER"JOM HEBOH" DI DANGA BAY, JOHOR BAHRU

sebab dah ngantu..aku posting gambo jew dulu yer.....dah kul 11.20mlm dah....ermm..sok mau keje...


whatever it is shopping come first..hehehehe


Minah ni borong sakan....awat x borong gan boooth2 t skali bwk balik...



mak gn ank sedara aku yang sukeeeee sgt berjalan...sporting la ebott....




main ajew.....



me & mak..mak dah penat sangat sebab nk melayan 2 mak dara dia nihhh....




BER"JOM HEBOH" DI DANGA BAY



tengah nengok brader-brader krew SOOPA DOOPA...wat setting tuk on air...


Aidid Marcello ngah on air .....


SOOOPAAA..DOOPAAAA..ape-ape jew la...



sengehhh maut dari aku+ adik aku (puan Ezza)



kid's = aunty adik....


@ DANGAN BAY..

seperti biasa kalau ada big event kat danga bay tuuu..kompem jalan (lalulintas pasti sesak giler), kereta dari selatan, utara, timur & barat..sume berebut-rebut nak lalu....pada hal bukan ada ape pun..cehhh...
oleh sebab atas paksaan dari adik aku, so kitaowangg aku+3 hero, mak & adik aku + 2 heroes dia, gi la jugak ke JOM HEBOH tu..panazzzz terik walaupun langit dah tunjuk clue ujan mau turun.....huhhuh..godaaannn....

so macam2 kerenah orang ada..dapat la jumpe fauzoah gous...tp x take pic gn dia pun sbb ramai bebeno peminat dia.., aku sekadar nengokk ajek....bak kata orang masa dok kl dulu pun dah puas nngok kerenah artis & yang perasan artis,,ngeee....

Anyway tengkiu kat adik aku sbb blanje on that day..yahooooo berjaya pow dia.."koranng ingat senang ker nak pow dia...slalu dia jew pow aku"..hehehhe..
Buat mak..moga2 hepi ek berjalan pusing2 kat karnival tu..sebab mak asyik ngadu penat jew...hehhehehe...

No comments: