Tuesday, November 13, 2012

MSSD JB

3hb November 2012,bersamaan hari Sabtu, Hari Sukan Padang dan Balapan MSSD JB Sekolah Rendah 2012, unaspected..haha..pasal ape tau..sbb ank aku wakil sekolah dia tuk acara 4 x 100m...heheh walaupun event ni x brape gah sangat tapi at least dia ada semangat kesukanan..sebijik cam aku..hehehhe..aku dolu2 pun mula wakil sekolah rendah masa darjah 3 jugak acara 100meter, 4 x 200meter, bola jaring, bola baling, badminton, hingga tamat sekolah rendah ..opsss ni nak ceta pasal ank aku ke or pasal aku..heheh...lagi satu dia pun x pernah story kat aku...tiba2 je mlm tu bgtau esok aku kene hantar dia ke stadium...
 
 
setakat hanto tu small the pieces je la...hahha..ingatkan boleh nngok dia beraksi tapi malangnyer aku kerja plak pagi sabtu tu...so nngok je la sebahagian gambar yg dapat aku amik sebelum aku tinggalkan dia sebbab nak gi kije pagi tu...
 
 
Ketibaan atlit cilik SKTP di perkarangan Stadium..

on the move into the stadium...

sitting while awaiting for the event started..

wah lamanya x kemari last aku touch down event ni taun 1996..tu la time form 5....

Abang Hafiz with his collecgues...get ready to performed...

"spike shoes" Abang Hafiz idam nak spike shoes for next year...

On the Go....

he quite nervous but too excited, maklum la first time event wakil sekolah...

Amik gambo gan ibu...

Here is the event...
Abang Hafiz wish that he could be perform here for next year event...I doa'kan yg terbaik for you my dear ....Amin...