Wednesday, April 3, 2013

Anak Bujang Saya ~ Mr.10 yrs old

Entry this time, pasal anak bujang saya Mr.10 yrs old, sepanjang minggu lalu dia memang sangat bz dengan aktiviti wakil sekolah dia, last week jugak pada minggu yang sama berlaku 2 event wakil sekolah bg Mr.10 yrs old saya ni  olahraga (4 x 100m) dan  pertandingan bola sepak inter zone katanye...sekolah agama jangan cakap la..dah skip 2 minggu, terpaksa lah si ibu yang baik hati ni buat surat pengecualian kedatangan sebagai surat sokongan, tapi cam x best la kan, 2 minggu tu skip....hahha...
 
 
 
Cuba cari mana satu Mr.10 yrs old saya?????
(yg penting yg paling comei tu ler) hahhahah
 
 
ermm...memang x sangka,anak bujang saya ni, nurun sapa ek? setahu saya, Walid dia dan saya mmg aktif sukan sejak dari sekolah rendah lagi.lau tak takkan Ibu dia ni graduate in Sports Study kan! kan! kan!...tapi lau bab tarian ni...memang kompius saya....very very the kompius...hahhahaha...
 
Lepas dah penat meng'kompius'kan diri, saya decide malas nak pikir...hehheh..maybe bakat kesenian dia ni dari makcik makcik dia kot!!!... :)
 
 
p/s: mintak maap ye cikgu, saya copy gambo, sbb masa event ni saya xde, lau saya ada kompem saya snaps pic Mr.10 yrs old saya ni. :)