Sunday, September 22, 2013

Rumah Baru Saya ~ Episode 2

Assalammualaikum!! wah dah lama sgt me x on9, bukan ape mcm biasa la weekend me bz dengan rumahtangga dan bz 24hrs with my sista Exora Merah , Ini pun  kalau tidak dengan bantuan mereka suami-isteri, alamatnyer mmg x bergerak la movement rumah baru ni....Anyway thanks to them sebab banyak abeskan masa tuk menolong apa yang patut and thanks again for your concerning.
Nak harap cik abang saya, memang x gerak la yerr,....hehehehehe..
 
Alhamdullilah sekarang hampir 50% dah siap persiapan terakhir, Grill dan dapur extension dah settle...la ni pulak aku kene tunggu si pemaju yang amat macam siput, aku tengah tunggu depa dok buat last touch up kat umah aku, banyak jugak aku komplen, itu ini....gila la pemaju zaman sekarang ni nak untung je kan.....seni pembuatan rumah tu mmg out betul....hehehhehe #nampak sangat aku ni kaki komplen ek......
 
Okay layan la sket gambo kat bawah ni, as the photographernyer si Exora Merah + husband nyer hehehheehhe, sebabnyer time pemasangan ni aku still kat opis, huhuhuuhuhu

 
 
 
 
 
 
Yang ni bahagian dapur...

Bahagian pintu masuk depan rumah
 



 
Bahagian dapur yang dah siap pasang awning extension & grill...  

 
Yang ni pandangan jalan masuk ke lorong rumah ..
 
Okay the next step pulak, wiring & pemasangan kipas, lampu dan ape2 yang patut...bye bye

No comments: