Sunday, December 21, 2014

Men'sushi'kan diri.. #SUSHI KING, PLAZA PELANGI

 Fullamakk..dasat tajuk entry aku kali ni...men'sushi'kan diri kata ko....hehhehhehe..masa ni lunch time last friday, dah x tau nak ngap ape..aku decide makan sushi la...since dah lama tak pekene makanan ni....

Lunch time kami 1.00pm sampai 2.00pm, tapi dok lambat sangat makanan kiterang sampai, so lunch time hari tu, aku balik opis semula dalam 2.30pm...since boss beso xde, so selamat la aku....tapi aku ni pekerja berdedikasi, walaupun lambat 1/2 jam, aku isi tau form lambat masuk opis....buat syarat aje, kalau ikutkan aku x terikat gan mende ni sume, sbb aku boss kecik...tapi tak nak la sok2 staff aku ikut lak...kan x bagus camtu...


Aku telah men'sushi'kan diri kat SUSHI KING, Plaza Pelangi, since ini adalah markas terdekat gan opis aku.....Meh la nngk kiterang nyer makanan express...

ni partner aku ni, pun pekene salmon sushi as our starter..



masa ni baru sampai,so main tenyeh2 sos + wasabi....












ni tengah pekene starter dulu...sotong kurita...heheheh sedap..feberet aku ni...





haaaaa hari tu kiterang pekene BENTO je...senang dan cepat..







Finally abesss dahh BENTO aku, licin tu bukan sebab sedappp tapi sebab aku lapo yg amat....tu plus aku makan 3 pinggan sushi yang pusing2 tu...


Biasanya aku pekene sushi dalam sebulan sekali...bukan apa, just sekadar nak menghargai diri atas usaha kerja keras yang aku lakukan sepanjang berkerja....tapi nama je menghargai, macammana pun $$$$ sendri jugak yg keluar...hehhehhehe....ni kiterang berdua makan pun dah jejak RM60.00++...(#pengsan)

No comments: