Saturday, May 7, 2011

Happy Mother"s Day

RE: SELAMAT HARI IBU...

IBU..MAMA...EMAK...UMMI...
apa saja...makna nya tetap sama...
ibu..orang yang banyak berkorban untuk kita..
anyway now i just realise..how it is...
sebab byer aku dah jadi seorang ibu kepada 3 hero..
so sekarang baru aku tahu & rasa cabaran sebagai seorang ibu...

anyway..i just wanna to say a thousand thank you to mak ...and love you so much...
thank you for everything..eventhough i'm the "nakal, degil & seriously degil tahap gaban" among the sibling..(ni yang aku terasa nak nangis nih)(bukan aper terkenang zaman kenakalan aku...hehheheh)...hehheheh...

You sacrifice a lot for us.....


haaa..ni la mak kesayangan aku & siblings.....

kemana saja kami bersama..even dalam susah senang,..

"semoga ALLAH melimpahkan seribu rahmat & kebaikan buat mak"..AMIN....

No comments: