Wednesday, November 2, 2011

Misi Mencari Pusat Tuisyen.....

RE: Misi Mencari Pusat Tuisyen.....



Wokey..masuk hari ni dah 3 hari aku melayari internet & merayau sekitar Taman Pelangi sebabnyer cuti sekolah akan bermula tak lama lagi...so..mission utama den adalah nak cari tempat study tuk anak2 bujang2 aku yang dua orang ni...

sebabnyer aku rasa this is the time diorang revision & improve ilmu yang terkurang..while aku sibuk sangat gan keje harian aku..so x wasting la rasanyer kot...so be prepare for next year nyer ...agaknyer la kot...hhehhee

Tapi tu la kan...dah jenuh aku telepon sana sini..boleh katakan kebanyakkan pusat tuisyen kat area tu sume nak mengajo ank2 orang cina..ermm payahhhhh....nampak sangat diorang nak kaum diorang je maju kat malaysia ni...aparaaaaa..kata 1 MALAYSIA..so x kira bangsa la....pirahhhhhh.... apa pun x bole la....sengal tul...aduh penat dah ni surfing internet .sume jauh2 dr area pelangi...aduhai..misi ini mesti dicapai sebelum minggu depan..kalo idakk punah la...kompem diorg ni gasak men game sampai pengsan...aduiii haiiii....

No comments: