Thursday, December 22, 2011

Bertiga lebih baik....




Macam biasa la blog aku byk story pasal ank2 aku...suka rasanya bila dapat melihat perkembangan diorg membesar..dari baby sampai la sekarang, cuma yg terkilan sikit sebab kurang sangat gambo masa diorg ni baby, ye la timme tu x sempat pikir nak amik gambo setiap hari...sekarang every minutes is a precious moment buat aku...suka sangat melihat keletah budak bertiga ni umpama kembar 3...

asal pergi kemana-mana mesti aku buat trademark budak bertiga ni..pakai baju mesti sama....kalo x warna, ,mesti design dia..hehhe..buikan ape kalo ilang kat supermarket senang aku nak explain kat recep counter..isk isk selisih ek ilang plak ....



Pada aku bertiga lagi baik..sebab korang bleh nengok diorg bergusti, memekak, bergaduh
even pasal perkara2 yang kecil2 aje... kalo tak pon mesti salah sorang aka menangis..sure punye..bingit je lubang telinga...






Masalah aku sekarang, kalo bab komputer game ni nengok la budak bertiga nih....macam nak makan laptop aku nengok, dah x berapa nak kisah aku ni dok tunggu turn aku pulak nak main games....hehhehe...







Tu ha..gasak la..macam nak makan laptop pun ada...ceh sabo je la....

Time ni mmmg besh kalo nengok si abang jadi captain....dia main..siadik2 dok nengok...








Nanti si adik komen , si abang kata .. " ko ni bising la..nengok je la"










cakap la apa pun, memang x jalan, bila mata dan fokus tu terlebih pada game ..aishhhhh..fenin makcik......


apa pun fokus pada pelajaran tetap penting..almaklumla dah nak naik sekolah
x lama lagi, so dengan harapan yg setinggi gunung, all the best utk my "kembar tiga"....

No comments: