Saturday, December 10, 2011

OMBAK RINDU - EDISI MENU EMERGENCY..

Kisah yg ni adalah lanjutan daripada kisah ombak rindu-edisi rindu kat ombak..just nak mentioned menu yang kita orang bawak dari rumah...ye la dah namanyer piknik yg x dirancang..mana tak nyer celik je dari tidur terus gi ke pantai...huhuh..nasib baik mak aku ni jenis rajin masak2...kebetulan ada lak juadah dipagi hari yg mak dah sediakan so,...apa lagi angkut la...

Korang yang baca ni jangan kutuk plak..bukan aku sayang RM tp daripada membazir meh la kita angkut apa yg ade kat umah..nama pun piknik emergency..so menu nyer pun emergency la..sesuaiiiii.....




Ni air minum angkut dari umah..hehhehe....pikir la sendri air ape ek...


Tembikai merah sedaps sehh manis tau.....



yang ni jemput2 sempoi....isk jgn cakap x sedap tau...mentang2 rupa dia x cun...hakikatnyer sedap...licin arrr...



Yang ni keledek cecah gan gula merah..rasa2 aku ni first time aku makan benda ni..ntah mana ntah mak aku dapat..yang penting sedaps....

haaaaa..yang ni sure korang tau kan....hhhahhaha..kalo x tau pi balik gi sekolah tadika....


yeaaaaa..ni la rupa dia setelah disapukan dengan kaya ....hah kan rupe pun cantik kompem sedap...kalo nak ...buat sendri x payah sibuk2 pakai dapur gas.....senang kan....hehehheh

No comments: