Saturday, August 25, 2012

Ahli baru Keluarga Kami..

Re: Welcome to Boboi & Yaya...


Sebenarnyer dah lama dah Hakim mintak nak bela "pet"..nak bela kucing la, puppy la, hamster la, sugar glider la, ikan la, ntah ape2 lagi la...last2 semlm, dlm perjalan aku ke pasar dia merengek2 nak bela kura2 yang ciput je beso dia....Dia suka sangat bila aku makbulkan impian dia nak membela
pet"...sampai ke tido dijaganya...

Malam tadi sewaktu nak tido, aku nngok pet ni ada atas meja, pastu bila pagi aku celik mata ingt nk tolong bagi mkan pet, sekali aku cari merata2 dalam rumah..eh pet ni ilang ke? aquarium dia pun xde???pelikk?? mane pulak peginyer.pastu aku terpakse la kejut hakim gn hafiz tanye mana "rumah pet" ....Hafiz terus bangun dari tido dan terus ke bawah meja lagi satu....teronggeng2 nak keluarkan "rumah pet"..ni haaa..kata dia...lerrr rupe nyer dia sembunyikan bawah meja sebab dia kata nanti Boboi & Yaya sejuk bila tido atas meja kat hall....ampeh....



Boboi dan Yaya di rumah baru...


cantek umah Boboi dan Yaya ada pulau lagi tau...
 

Berenang - renang ...


Hakim gn "pet" barunyer...senyum ek...