Thursday, May 9, 2013

Kisah Berjahit Di Kepala Mr.9 yrs old

Kalau dah nama anak lelaki memang macam - macam lah ragamnyer...kali ni si Mr.9 Yrs Old punye hal, actually mende ni berlaku dah lama last 5 month ago, dan dah duduk agak lama dalam bahagian draft ni..asik manjang x sempat nak upload...sampaikan now mende yg berjahit tu dah baik 100%...
 
Masa kejadian berlaku dalam waktu 9 malam kot, setelah selesai aku mengerjakan segala house work, baru nak duduk berehat sambil menonton tv, tetiba terdengar jeritan yg kuat dari dalam bilik, berlari aku ke dalam bilik, tup - tup nengok darah mengalir dengan banyak nyer, berderau dan panik aku masa tu, tapi dengan basic ilmu yang telah aku pelajari dulu, aku cuba bertenang, (padahal si anak dah meraung macam nak ape ntah dengan darah penuh kat muka)..dah la masa tu Mr.Hubby xde kat umah (nasib ler mak ko ni pandai memandu ye x!!), aku pun amik towel yang aku basahkan sikit then tekap kat bahagian kepala yang berdarah cam ape ntah..punye la banyak,
 
Rupe-rupe nye masa 3 beradik nih tengah main kat bilik, si Mr 9 yrs old ni main lompat2 kat atas tilam, ye la kan, tilam spring ko buat cam trampolin ye gamaknyer..pastu dah terlajak lompat..ha amik ko melekat ko kat bucu pintu bilik tu...haa tu la ubat dia..dapattttt.....
 

 
 
 
Ni Masa dah 2 minggu lepass jahitan luka kat kepala dibuka....

Lepas tu aku pun memandu cam F1 lah ke klinik berdekatan, walaupun Hospital dekat gn umah aku, aku prefer klinik ni pasal klinik nih ada full facilities. Dalam panic tu aku lupe plak nak amik gambo masa dia kene jahit, meraung can kene dera kat dlm bilik surgery tu...sekali siap jahit dia senyum kambing...hampehhh.....x salah aku 3  or 4 jahitan kot..ntah lupa dah..hehhehe


Ni pulak gambar yang sama..saje jenak penuhkan page...hehhehe
 
 
 
Masa nih baru lepas jahit....senyum ko ye...
 
Then lepas balik dari klinik terus dia request nak makan eskrim mcdonald...hahah menyirap betul..tragik betul aku rasa bila teringatkan darah yang mengalir banyak, so bila dah sampai rumah,  aku kene la bersihkan semula bilik yang penuh dengan darah si Mr.9 yrs old nih...#sabo je mak ko nih nak oiiii.....