Tuesday, November 5, 2013

Hot or Peri-Peri???

Dah x tau nak upload entri apa lagi, so just nak share je, last Friday aku gan officemate lunch kat NANDO'S....lama jugak x kemari dalam 7 bulan lepas...rindu plak nak pekene PERI - PERI sos dia..ni.. so dalam pada nak tunggu meals siap aku susun la, botol- botol sos kat meja aku ni...dah macam xde kije cari kije namanyer...

 
 
Uols pilih la nak sos yg mana?? lau yg extra Hot tu memang terbarai la isi perut aku lepas makan nanti..hikhik...
 
 

Tengah Pilih menu, mane yang sedap kat tekak aku,..lastly aku makan 1/4 chicken + 2 side meals (corn + chips) gan air fresh orange, manakala gang aku si Jane ni makan 1/4 chicken + 2 side meals (wedges + garlic bread) gan air ice lemon tea...xde plak gambo si Jane ni...hukhukhuk...dan lagi x best, kami sampai lupe nak snap pics makanan kami, mau idak lupe, kami udah ler lapo tahap gabannn....hehehe...
 
Sekian entry aku, lau sesapa nak try or nak surf leh gi ke NANDO's Malaysia
 

No comments: