Sunday, February 16, 2014

2014....Berhabuk dah dashboard blog aku...

perghhhhh...dah laamaaaaaa x update blog..sejak2 jadi superior ni bz aku mengalahkan PM...lama betul x update blog, sebenarnya banyak aku nak update info & cerite2 pasal aku & anak3 la..pasal apa lagi kan...kan...okay, last entry aku on November 2013, itu sudah cukup menunjukan aku mmg cukup bz...bukan bz body ehhhhh.......  :p   



Nampak gayanyer korang akan terbaca lah kisah2 #throwback aku nanti...sbb banyak jugak bahan2 yang aku simpan, tp xde masa nak update and share kat Blog ni...I will try my best to make it updated hokayyyy.....



Tapi memang permulaan tahun 2014 ini tahun yang amat mencabar buat aku....sejak dari 1 January lagi aku dah diduga dengan macam2 hal....especially masalah kerja aku.....Hanya Allah yang Maha mengetahui apa yang aku lalui sekarang...cukup-cukup mencabar...anyway aku akan terus menjalani dan menghadapi dugaan dan cabaran sebaik mungkin, Mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku.....




Anyway Happy 2014...May Allah Bless all of us!!!!





























No comments: