Friday, March 4, 2011

DESARU, JOHOR

erm.....nyamannnn...segarrr....damaiii.....
sepoi2 angin pantai desaru..lama x kemari..seingat aku dah 8 tahun x kemari..hhaha..lamanyer..???,...maklumla ank2 masih kecil2 waktu tu..no time...

lepas dipujuk oleh adik aku...akhirnyer sampai jugak aku kat desaru nih...

perghhh..ramainyer orang..depa siaP buat BBQ lagi....wah2 syok2 korang makan BBQ ek.tp tu la
masyarakat malaysia..dah enjoy gila babab..pastu buang sampah merate2...ampeh....
(iklan pesanan kemasyarkatan - sila lah buang sampah di tempat yang disediakan..)
back to the picture la...


my sons really happy & excited...maklum la ibu tersayang jarang2 bawak makan angin jauh2..
asyil-asyik..shopping mall kat JB..hahha




"sand Bath" orang slalu buat "sun Bath"depa nih buat sand bath..huhu..lantak korang la nak oiiii....janji bahgia ek...



"bercanda ditepian pantaiii...."



hot of the day!..just choose which one the most masculin guys there..hhahhha...sweeettt pose



ank2 aku mmg x boleh dipisahkan dengan air....dimana ada diorg disitu ada air.....
oleh kerana lama aku x ke desaru....so me had decide to return back next time..
and the most best thing is my ex-colleague LPK we will do the REUNION @ DESARU on 26 March 2011 (jika tiada aeal melintang la)insyaallah....so i'll come back here....yeahhhhhh..
x sabo la rasanyer... C U THERE!!..DESARU Here i come again......

No comments: