Friday, March 11, 2011

Mural Drawing kat umah aku...

RE: KERENAH SYED TAQIIUDIN HILMI

Masya'allah...
ya allah aku bersyukur diatas segala kurniaan & anugerah Mu terhadap cahayamata ku ini....

Nak dijadikan ceta...cube lah korang bayangkan ape perasaan kalo dinding umah yang putih bersih dah bertukar jadi mural/wall paper....begitulah kisah ank aku yang sorang ni, x padan gan kecik....pantang nampak dinding yang suci murni..abes dia kejekan....x kira lah dinding ruang tamu, dapur, ruang laluan ke bilik air, bilik dia & bilik aku....adessss....

Nak kata aku x bg kertas, whiteboard pun dah aku supply, tapi ampeh..minat dia lebih kepada dinding rumah..maybe dia nk jadi pelukis?...or arkitek?....hahaha...
mari kita lihat hasil kreativiti budak kecik ek....



Hi..nama saya Kimmy...lihat la hasil kerja tangan saya...ngeeeee :)

(ni kat ruang tamu area.)


hiarrrhhhhh...kungfu panda....amacam ada style x?????


kat sofa area..tuuu..nampak x??? :)


hahha yang ni kat laluan dari hall nk ke toilet room...this paling beso..




heee..dah siap lukis mural awak leh sengeh cam kerang busyuk ek.....




yang ni antara dapur gan ruang tamu.....isk...isk panjangnyer line...



again...mural from KIMMY...

The most best and favourite area for him to transfer his idea......
so tahniah wat kamu yer..busyuk.....sila la buat mural banyak2 kt dinding rumah sebelum menjelang raya...:p

No comments: