Monday, March 7, 2011

GAMING ON SUNDAY...

Gaming Mania...


Ahad ..hari memang yang dinanti2kan oleh 3 heroes...aku..


hari paling seronok buat diorang, mana taknyer..dapat green light dari ibu tersayang...heheh


sayang ibuuu bak kata abg apis....


macam biasa setiap ahad pagi, aku selaku ibu tersayang akan bangun lewatt..tp x la lewat sangat..


tidak - tidak pun 8.00pagi la..tapi start last wweek aku terperasan, nape x de orang kejut aku bangun pagi???..selalunyer akan kejut sebab lapo...."ibuu bangun..kitaorang lapo" tapi that pagi

sorang pun x kejut aku...aku bangun jek..amik ko....sume tengah men game...

ampehhh...


abang apis : computer game


hakim: PSP


adek/ kimmy: laptop aku.. ni mesti abg apis yg online kan...ampeh..





**aku pun dengan x cuci muke terus amik gambo depa sume ni**







bangun tido jek dengan x cuci muke ..semua concentrate kat position masing2....




isk..isk..isk....anak - anak ku...





oit..udah2 la tu..




dashhhh......


ceh..penuh perasaan..cube soh wat homework...hehhe




si kecik ni baru 5 tahun tau....


my 3 heroes favourite games web: www.y3.com

No comments: